WSZYSTKIE ASPEKTY I WYMIARY

Czy te wszystkie aspekty i wymiary zarządzania wiedzą w organi­zacji wpływają na przyszły kształt społeczeństw? Zapewne nie bezpośrednio i nie od razu. Ale jeśli zarządzanie wiedzą rozwijane jest w wielkich organizacjach, korpora­cjach ponadnarodowych (T.H. Davenport i L. Prusak badali takie firmy, jak British Petroleum, Coca-Cola, Skandia International, Time Life) czy wielkich organizacjach typu US Army, to nie można tych doświadczeń lekceważyć. Są przecież użyteczne (na wielką skalę), usieciowione i nagłośnione, są wzorotwórcze. Warto jednak dodać, że nawet biznesowo rozumiane zarządzanie wiedzą może być przedmiotem pozabiz- nesowej (aksjologicznej, etycznej, społecznej, politycznej) refleksji. Mówi się też o korporacyjnej mądrości przekuwanej — zgodnie z funkcjonalnością korporacji — w wartość rynkową.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry, znajdujesz się na blogu Jarosława, czyli mnie! Jest to blog, który zajmuje się wszelako pojętą techniką. Od obiektywów, przez piloty, do konstrukcji telewizora! Co tylko zechcesz, od A do Z. Zbiór mojej wiedzy będzie powiększał się z dnia na dzień, i o wszystkim będę Cię informować na bierząco, abyś i Ty uczył się wraz ze mną!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)