RELACJE MIĘDZY PARTNERAMI

Firma powinna zrobić wszystko, co możliwe, aby partnerzy mieli do niej pełne zaufanie (aby docelowo traktowali ją jak „swoją”). Wśród metod osiągania tego celu można wymienić następujące:   rozwijanie kontaktów personalnych z pracownikami firm partnerskich; troskę o odpowiednio wiarygodne ramy prawne współpracy z partnerami;  inwestowanie w partnerów (np. przez dostarczanie oprogramowania lub sprzętu), aby wiarygodność i wartość firmy w oczach partnerów była jak największa; korzystanie z usług zaufanej trzeciej strony we wszystkich przypadkach, w których będzie to uzasadnione lepszym samopoczuciem partnerów.  Ogólnie należy stwierdzić, iż relacje między partnerami w warunkach e-gospo- darki ulegają zacieśnieniu.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry, znajdujesz się na blogu Jarosława, czyli mnie! Jest to blog, który zajmuje się wszelako pojętą techniką. Od obiektywów, przez piloty, do konstrukcji telewizora! Co tylko zechcesz, od A do Z. Zbiór mojej wiedzy będzie powiększał się z dnia na dzień, i o wszystkim będę Cię informować na bierząco, abyś i Ty uczył się wraz ze mną!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)