NAJISTOTNIEJSZE W KONCEPCJI ZARZĄDZANIA

Najistotniejsze w całej koncepcji zarządzania wiedzą jest uzewnętrznienie za­sobów wiedzy pozostającej w głowach pracowników przedsiębiorstwa. Wybitni spe­cjaliści zatrudnieni w przedsiębiorstwach nie są skłonni do dzielenia się posiadaną wiedzą. Ignoruje się również wiedzę posiadaną przez pracowników liniowych, któ­rzy, będąc w ciągłym kontakcie z klientami, mają na ich temat najwięcej informacji. Definicja zarządzania wiedzą powinna więc brzmieć: Istotą zarządzania wiedzą jest wyodrębnienie, sklasyfikowanie oraz uzewnętrz­nienie wiedzy, informacji i doświadczenia, zarówno pozostających w samym przed­siębiorstwie, jak i wśród tworzących gó pracowników.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry, znajdujesz się na blogu Jarosława, czyli mnie! Jest to blog, który zajmuje się wszelako pojętą techniką. Od obiektywów, przez piloty, do konstrukcji telewizora! Co tylko zechcesz, od A do Z. Zbiór mojej wiedzy będzie powiększał się z dnia na dzień, i o wszystkim będę Cię informować na bierząco, abyś i Ty uczył się wraz ze mną!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)