KORELACJA KOLEJNOŚCIOWA

Korelacja kolejnościowa udziału czynników oceny wiarygodności informacji w I i II etapie badań jest idealna. Także badanie istotności różnic między częstościami wyborów w I i n etapie badań poszczególnych czynników oceny wiarygodności infor­macji wykazało istotny przyrost częstości wyboru jedynie w przypadku czynnika „aktualność informacji”. Na tej podstawie można wysunąć wniosek, iż zajęcia w labo­ratorium komputerowym (oraz uzupełniający je wykład) nie wpłynęły zasadniczo na rozkład wyborów przez respondentów czynników oceny wiarygodności informacji, jednakże zestaw tych czynników (badani wskazywali trzy najważniejsze, ich zdaniem) świadczy o nieco większym subiektywizmie studentów w II etapie.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry, znajdujesz się na blogu Jarosława, czyli mnie! Jest to blog, który zajmuje się wszelako pojętą techniką. Od obiektywów, przez piloty, do konstrukcji telewizora! Co tylko zechcesz, od A do Z. Zbiór mojej wiedzy będzie powiększał się z dnia na dzień, i o wszystkim będę Cię informować na bierząco, abyś i Ty uczył się wraz ze mną!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)