GOTOWOŚĆ „DAWANIA WIĘCEJ”

Potraktujmy problemy jako okazję do rozwoju, wyzwanie, szansę na sprawdzenie się, możliwość doskonalenia. Wszyscy uczymy się na błę­dach. Musisz nauczyć się patrzeć na klęskę tak, aby znaleźć sposób wyciągnięcia z niej pożytku. „Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło”. Trzeba się jedynie starać, aby nie powtarzać tych samych błędów zbyt wiele razy. Gotowość „dawania więcej” od innych (konkurentów) potrzebna jest w więk­szym stopniu — ze względu na większe wymagania klientów w gospodarce elektro­nicznej niż w tradycyjnej gospodarce. E-gospodarka daje dostęp do globalnego ryn­ku, przez co umożliwia zasadnicze rozszerzenie kręgu potencjalnych klientów.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry, znajdujesz się na blogu Jarosława, czyli mnie! Jest to blog, który zajmuje się wszelako pojętą techniką. Od obiektywów, przez piloty, do konstrukcji telewizora! Co tylko zechcesz, od A do Z. Zbiór mojej wiedzy będzie powiększał się z dnia na dzień, i o wszystkim będę Cię informować na bierząco, abyś i Ty uczył się wraz ze mną!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)