E- GOSPODARKA GLOBALNA

Z drugiej strony, e-gospodarka rodzi globalną konkurencję. A zatem — elektromza- cja daje możliwość dotarcia przez daną firmę do większej liczby klientów, ale jed­nocześnie umożliwia tym klientom dotarcie do większej liczby firm. Gotowość „dawania więcej” od innych jest zatem obecnie, w sytuacji bardzo silnej rynkowej rywalizacji, warunkiem przetrwania w biznesie. Menedżer musi reprezentować tę postawę. Jednym ze sposobów dodawania „czegoś ekstra” jest dodawanie do sprze­dawanego produktu swojej wiedzy o nim. Stąd kolejne zalecenie dla menedżerów — bardzo dobra znajomość oferowanych przez siebie towarów lub usług. Dopiero kie­dy w pełni zna się swój produkt, można go sprzedawać w sposób kompetentny i przekonujący.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry, znajdujesz się na blogu Jarosława, czyli mnie! Jest to blog, który zajmuje się wszelako pojętą techniką. Od obiektywów, przez piloty, do konstrukcji telewizora! Co tylko zechcesz, od A do Z. Zbiór mojej wiedzy będzie powiększał się z dnia na dzień, i o wszystkim będę Cię informować na bierząco, abyś i Ty uczył się wraz ze mną!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)