DIALOG Z KLIENTAMI

Umiejętność dialogu z klientami i opracowywania dla nich atrakcyjnych ofert da­jących poczucie indywidualnego, personalnego traktowania, co rodzi lojalność klien­tów w gospodarce elektronicznej. Jest to przeciwieństwo strategii .jedna oferta dla wszystkich” charakterystycznej dla gospodarki tradycyjnej.Umiejętność zbudowania nowych relacji z  partnerami, zgodnie z koncepcją c-commerce (collaborative commerce). Koncepcja ta polega na takim ułożeniu stosunków z partnerami, przy którym procesy biznesowe są realizowane w sposób płynny i najbardziej racjonalny z punktu widzenia całości układu partnerskiego, w in­teresie wszystkich uczestniczących stron.Aby zrealizować ideę c-commerce, menedżer powinien wdrażać nową kulturę pra­cy, polegającą na otwartym dostępie do informacji i swobodnej jej wymianie z partne­rami. Chodzi o to, aby równie dobrze rozumieć cele partnerów jak swoje własne.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry, znajdujesz się na blogu Jarosława, czyli mnie! Jest to blog, który zajmuje się wszelako pojętą techniką. Od obiektywów, przez piloty, do konstrukcji telewizora! Co tylko zechcesz, od A do Z. Zbiór mojej wiedzy będzie powiększał się z dnia na dzień, i o wszystkim będę Cię informować na bierząco, abyś i Ty uczył się wraz ze mną!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)