BADANIE ISTOTNOŚCI RÓŻNIC

Co czwarty respondent uważał, że celem tych zajęć powinna być „demonstracja pakietów oprogramowania przydatnych w zawo­dzie ekonomisty”. Badanie istotności różnic między I a II etapem badań wykazało, że tylko „opano­wanie obsługi konkretnego programu” jako cel zajęć w laboratorium komputerowym cieszyło się stałą (tzn. w przybliżeniu taką samą w obu etapach) popularnością wśród badanych. Częstości wskazań pozostałych celów wymienianych przez respondentów różniły się w sposób istotny statystycznie w obu etapach.Do czynników najbardziej. ułatwiających człowiekowi pracę z komputerem respondenci zaliczyli w I etapie przede wszystkim logiczne myślenie (30%), umiejęt­ność szybkiego kojarzenia (25%), na trzecim miejscu zaś wymienili skłonnosć do eksperymentowania (14%).

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry, znajdujesz się na blogu Jarosława, czyli mnie! Jest to blog, który zajmuje się wszelako pojętą techniką. Od obiektywów, przez piloty, do konstrukcji telewizora! Co tylko zechcesz, od A do Z. Zbiór mojej wiedzy będzie powiększał się z dnia na dzień, i o wszystkim będę Cię informować na bierząco, abyś i Ty uczył się wraz ze mną!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)