ZARZĄDZANIE WIEDZĄ

Zarządzanie wiedzą składa się z procesów organizacyjnych dążących do zapew­nienia synergii w związku danych i możliwości technologii przetwarzania informacji z możliwościami innowacyjnymi pracowników. Powinno ono być pojmowane jako strategia przedsiębiorstwa, konieczne staje się zatem zarządzanie kapitałem intelektu­alnym, tworzenie wiedzy i innowacji dla wyznaczonych celów, transfer wiedzy oraz najlepszych praktyk, a także zarządzanie wiedzą zorientowane na klienta. System za­rządzania wiedzą ma dwa wymiary: strategiczny, w tym strategie organizacji, strategie zarządzania wiedzą, ludźmi, kulturę organizacyjną, technologie i system pomiaru. Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie oznacza, że procesy, które zachodzą w nim, są oparte na wiedzy.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry, znajdujesz się na blogu Jarosława, czyli mnie! Jest to blog, który zajmuje się wszelako pojętą techniką. Od obiektywów, przez piloty, do konstrukcji telewizora! Co tylko zechcesz, od A do Z. Zbiór mojej wiedzy będzie powiększał się z dnia na dzień, i o wszystkim będę Cię informować na bierząco, abyś i Ty uczył się wraz ze mną!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)